Как да изградим по-големи гръдни мускули?
02 Oct
0

Как да изградим по-големи гръдни мускули?

Автор: BestpowerBG Прочита: 47

Ако тренирате в голяма и лъскава зала, вероятно сте забелязали, че понеделник е Национален ден за тренировка на гърди. 

Но как да тренирате ефикасно гърдите си за максимален растеж? В тази статия ще ви обясним, кои грешки трябва да избягвате, за да изградите по-големи гърди и правилния метод за увеличаване на размера.

Топ 3 грешки които допускаме при тренировката за гърди:

Тренирането на гръдните мускули 4 пъти седмично с помощта на професионални програми за културисти е абсолсютна загуба на време, особено ако сте слаби.

1. Изолиращи упражнения. Не можете да стресирате гърдите си с големи тежести, като използвате упражнения като флайс с дъмбели. Така няма да задействате освобождаването на тестостерон и растежен хормон толкова, колкото при съединенията.

2. Ако не се храните правилно и консумирате малки количества храна. Тренирането на гърдите 3 пъти седмично няма да увеличи мускулната ви маса, освен ако не се храните обилно.

3. Изолиране на гърдите ви. Въпреки че гърдите ви трябва да имат 2 основни глави, това е 1 мускул и се свива като цяло. Не можете да изолирате горната или долната част на гърдите. Можете само да го подчертаете.


Ето и няколко начина които могат да ви бъдат от полза и да изградите по-големи гърди:

Ключът към увеличаването на размера на гръдните мускули е да консумирате повече качествена храна и да ставате по-силни. Изградете основа, преди изобщо да помислите за добавяне на изолиращи упражнения към тренировката.

1. Яжте повече. Гърдите ви никога няма да са големи, ако имате поднормено тегло. Трябва да запълните рамката си, като консумирате по-големи количества храна.

2. Правете тежки упражнения. Комбинираните упражнения със свободни тежести като клек, мъртва тяга, лежанка и преса над главата са най-бързият начин за изграждане на сила и увеличаване на мускулната маса. Правете ги често и тежки.

3. Почивайте. Мускулите ви растат, когато си почиват, а не когато ги тренирате. Тренирайте гърдите си максимум 2 пъти на седмица. Консумирайте достатъчно  калории, така че гърдите ви да получават нужните хранителни вещества, за да се възстановят и да стават по-големи.

4. Използвайте правилна техника и чисти изпълнения на упражненията. Частичната лежанка не работи на гърдите ви чрез пълен обхват на движение. Докоснете блузата си по пътя надолу, заключете лактите отгоре. Ако е необходимо използвайте по-леко тегло.

5. Поставете си реалистични цели и бъдете търпеливи. Покачването на мускулна маса е продължителен процес и не можете да направите нищо, за да го ускорите.

6. Бъдете търпеливи. Особено ако все още сте тийнейджър, Вашето тяло все още се развива. Няма да получите развитие на гърдите на 30 годишен, ако сте само на 15. Изградете основата и бъдете търпеливи. Гърдите ви ще се променят с напредването на възрастта.


Топ 3 упражнения за изграждане на гърди:

Не правете неща като Bench Pressing като пускате щангата до врата или с изведени лакти. И двете са потенциално опасни и ще наранят раменете ви. Използвайте упражнения, където можете да по-големи тежести безопасно.

1. Вдигане от Лег. Позволява ви да стресирате тялото си с големи тежести. Забравете за получаването на по-големи гръдни мускули, ако не можете поне да вдигнете собственото си тегло.

2. Кофички със закачен за кръста колан с тежести. Кофички между успоредките, докато носите колан с тежест, ще изградят мускулите на гърдите ви.

3. Преси с дъмбели. Увеличете растежа на гръдния кош, като вкарате в програмата си за гърди това класическо упражнение. 

Коментари
Напиши коментар

© Bestpower.BG 2017 - Всички права запазени