5 идеи за лесна и вкусна високо-протеинова закуска
18 Sep
0

5 идеи за лесна и вкусна високо-протеинова закуска

Автор: BestpowerBG Прочита: 64

За заетите хора закуската е най-важното хранене за деня. Богатата на хранителни вещества закуска не само гарантира, че имате горивото, от което се нуждаете, за да се справите с ежедневните предизвикателства, но и от хранителна гледна точка закуската има значителен принос както на диетичните фибри така и на витамин В за нашата диета, хранителни вещества, които са от съществено значение за енергията и оптималното здраве на червата.

Що се отнася до закуската, хранително вещество, което се споменава по-рядко е протеинът, но богатата на протеини закуска не само ще добави основни хранителни вещества като желязо, цинк и калций към вашата смес, но също така и ще помогне за регулиране на глюкозните нива през цялата сутрин, запазвайки вниманието и концентрацията ви на място.

По-конкретно е доказано, че включването на поне 20 g висококачествен протеин на закуска помага да се поддържат нивата на хормона инсулин регулиран, което от своя страна е силно свързано с контрола на апетита и индиректно контрола на теглото в дългосрочен план.

Така че, ако целта ви е да увеличите максимално хранителния си прием, като същевременно предпазвате везните от пълзене ще ви представим най-добрите и лесни за приготвяне закуски богати на протеин, за да презаредите деня си.



1. Яйца върху препечен хляб (eggs on toast)

Що се отнася до суперхрани е трудно яйцата да бъдат подминати. С масивни 16g висококачествен протеин на порция от 2 яйца, заедно с 11 други витамини и минерали, независимо дали ги обичате твърдо сварени с крекери, или имате време да ги приготвите бъркани и да им се насладите с пълнозърнест тост, яйцата са храна с която няма как да сгрешите.


2. Купа мюсли с плодове

За заети хора неразполагащи с много време, приготвянето на закуска от предишната вечер може да бъде един от най-добрите варианти, за да ви спести време рано сутрин.

Един от най-лесните, богати на протеини варианти е обилна купа с мюсли. Просто комбинирайте овесени ядки или любимата ви пълнозърнеста зърнена закуска с високо протеиново гръцко кисело мляко, малко нарязани плодове и супена лъжица семена или ядки с малко мед и оставете в хладилника за една нощ.Тази богата на протеини и фибри закуска е изключително засищаща и вкусна.




3. Протеинов тост

С нарастващата гама от опции за различни видове протеинови хлябове предлагани в супермаркетите, вече можете да се наслаждавате на любимите си тостове като добавите и протеин към тях.

Помислете за половин авокадо, фъстъчено масло и банан с или фета или козе сирене и домат за масивни 20-24g протеин на 2 филийки. 


4. WRAP (тортиля)

С необходимостта от удобни опции за закуска, които можете да вземете в движение, не забравяйте, че любимият ви wrap може много бързо да се превърне в сандвич с високо съдържание на протеини.

За целта може да използвате пушена сьомга с авокадо и крема сирене, шунка или пуешко със салата или извара с краставица. Всички тези варианти са богати на протеини и чудесни за закуска, а също така могат да се приготвят предварително и от предишната вечер.


5. Протеинови смутита

Друга опция лесна за приготвяне, която може да се направи предварително е комбинацията от гръцко кисело мляко с плодове и ядки.

Може също така да приготвите и обикновена смес от любимия ви протеин на прах с пресни плодове и мляко, която ще създаде вкусно и засищащо смути за закуска с 20-30 грама протеин на порция.



Ето и няколко варианта на протеин който можете да използвате във вашите протеинови менюта.




Коментари
Напиши коментар

© Bestpower.BG 2017 - Всички права запазени